The translation of the Legal Notice page is an unofficial translation made by Google Translate. This service provides machine translations that are an approximation of the original Legal Notice and is for your convenience only.
The official version of the Legal Notice is published here.
Strona internetowa belfix.pl, zwana «BELFIX» (zwana dalej «Witryną»), jest tworzona, publikowana i obsługiwana przez firmę IT FORMA UAB, której nazwa handlowa to „IT FORMA”, z siedzibą w J Savickio g . 4, LT-01108 Wilno - Litwa, zarejestrowana w Imones Kodas w Wilnie pod numerem 304523652, NIP: LT100011451417.
Celem Witryny jest ułatwienie połączenia między specjalistami z branży a klientami, którzy potrzebują tej usługi, głównie za pośrednictwem internetowej platformy rezerwacyjnej dostosowanej i odpowiedniej do różnych rodzajów oferowanych działalności.
Jedyną misją Serwisu jest połączenie klienta i partnera na podstawie scharakteryzowanego i ustalonego w czasie spotkania. Wszystko inne będzie regulowane stosunkiem umownym, który powinien istnieć między klientem a usługodawcą.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za
Witryna nie ponosi odpowiedzialności za (i zrzeka się jakiejkolwiek odpowiedzialności) za użytkowanie, ważność, jakość, adekwatność, przydatność usługi i nie przyjmuje żadnej certyfikacji, reprezentacji, gwarancji ani warunku w tym zakresie, czy to dorozumianych, prawnych czy innych, w tym wszelkie dorozumiane gwarancje przydatności handlowej, tytułu prawnego, nienaruszania praw lub przydatności do określonego celu. Przyjmujesz do wiadomości i akceptujesz całą odpowiedzialność danego dostawcy w ramach usługi (w tym wszelkie gwarancje i oświadczenia przyjęte przez dostawcę). Witryna nie działa jako (od) sprzedawca usługi. Wszelkie reklamacje lub reklamacje dotyczące Usługi (w tym proponowana taryfa, warunki lub specjalne życzenia Klienta) będą rozpatrywane przez usługodawcę. Witryna nie ponosi odpowiedzialności za te reklamacje i roszczenia lub za produkt i zrzeka się jakiejkolwiek odpowiedzialności w tym zakresie.
Pomoc, jaką możemy udzielić klientowi w zakresie usług, w żadnym wypadku nie może być uznana za szkodliwe uznanie. Naszym interesem jest i zawsze będzie, aby wszystkie strony były zadowolone ze współpracy i wzajemnych relacji, w możliwym zakresie, ale nie jesteśmy zobowiązani ani umownie odpowiedzialni.
Niezależnie od tego, czy usługodawca obciąża Cię (lub obciążył Cię) za usługę lub że ułatwiamy płatność taryfy lub opłat (usługi), przyjmujesz do wiadomości i zgadzasz się, że usługodawca jest zawsze odpowiedzialny za gromadzenie, przechowywanie płatność odpowiednich podatków należnych od całkowitej kwoty taryfy lub opłat (za usługę) na rzecz odpowiednich organów finansowych. Witryna nie ponosi odpowiedzialności za zapłatę, pobranie, potrącenie lub uiszczenie obowiązujących podatków należnych z tytułu taryfy lub opłat (usługi) na rzecz odpowiednich organów finansowych. Witryna nie działa jako sprzedawca produktów lub usług dostępnych w Witrynie.
Taryfy i zakresy taryfowe wskazane na Stronie Internetowej stanowią cenę minimalną i maksymalną, jaką różni usługodawcy mają zaoferować za określoną usługę. Co obejmuje ten zakres taryf, jest jasno zdefiniowane i wskazane przed nim. Każdy z tych dostawców przechodzi egzamin wstępny, podczas którego analizujemy ich praktyki i zapewniamy, że przestrzegają stawek odpowiadających zakresowi, który prezentujemy w naszej Witrynie. Jednak nie możemy być pociągnięci do odpowiedzialności w przypadku naliczenia opłat wyższych niż te stawki od dostawcy. Każdy dostawca oferuje własne warunki, które podpisze klient. W związku z tym szczegółowe warunki sprzedaży każdego dostawcy mogą się znacznie różnić. Dlatego w przypadku większości usług niemożliwe jest zdefiniowanie jednej ceny bez podania zakresu.
W pozycjach wymienionych jako „objęte taryfą” termin „małe dostawy” odnosi się do dostaw o niewielkiej wartości, takich jak rozsądna dawka silikonu lub kleju, uszczelka, rozsądna ilość taśmy izolacyjnej itp. wartość (cena w sklepie publicznym) danego artykułu przekracza 1,50 €, artykuł nie będzie już uważany za „małą dostawę”. Gdy tylko suma rzeczywistych wartości dostarczonych pozycji przekroczy 6 EUR, dostarczone produkty nie będą już uważane za „małą podaż” i będą kwalifikować się do fakturowania przez usługodawcę. Jak tylko przedmiot, bez względu na jego wartość, nie zostanie zmagazynowany w pojeździe dostawcy, zobowiązując go do przemieszczenia w celu dostarczenia przedmiotu, ten nie będzie już uważany za „małą dostawę”.
O ile wyraźnie nie postanowiono inaczej, płatność na rzecz usługodawcy następuje na miejscu, po zakończeniu interwencji, w granicach wysokiej wartości wskazanej przez przedział taryfowy. Dostawcy zazwyczaj mają urządzenie do płatności kartą, a większość z nich akceptuje również płatności gotówkowe. Jeśli usługa jest poza zakresem, górną wartość zakresu należy ustawić w terenie. Termin i sposób płatności salda można omówić bezpośrednio z dostawcą.
Każde zamówienie na usługi jest ważne za akceptację zakresu cenowego wskazanego dla tej usługi. Klient jest zatem zobowiązany do wniesienia wysokiej wartości asortymentu, aby móc uhonorować swoją płatność po zakończeniu interwencji.
Ceny wyświetlane w Serwisie dotyczą wyłącznie zamówień składanych za pośrednictwem Serwisu. Są wynikiem obniżki bezpośrednio związanej z faktem, że klient dokonuje zamówienia w 100% online, a nie zamówienia składanego telefonicznie, mailowo, sms-em, listem poleconym lub innymi środkami komunikacji.
Zapewniamy naszych niezależnych partnerów serwisowych, że ich podróż nie pójdzie na marne. Klient, który korzysta z naszych usług, zobowiązuje się do przestrzegania umówionego terminu i do bycia gotowym na powitanie usługodawcy w wyznaczonym przez niego terminie. Jeśli usługodawca stawi się na umówioną wizytę w odpowiednim przedziale czasowym, a klient nie zdoła go odebrać w rozsądnym terminie 10 minut, klient zgadza się na obciążenie przez dostawcę opłatą za nieobecność. Jeżeli opłata za nieobecność nie została wyraźnie określona w wiadomości potwierdzającej, będzie równa niskiej wartości z przedziału cenowego przyjętego przy zamówieniu wizyty.
W przypadku zamówienia wizyty za pośrednictwem Serwisu do klienta wysyłana jest wiadomość e-mail z informacją o jego spotkaniu. Dzięki informacjom kontaktowym przedstawionym w tym e-mailu, klient może w każdej chwili skontaktować się z nami w celu odwołania wizyty do godziny przed niską wartością ustalonego przedziału czasowego na to spotkanie. Od tego momentu uznaje się, że usługodawca jest w drodze do klienta i już poniósł koszty związane z jego wizytą. Dostawca ma wówczas prawo obciążyć klienta kosztem podróży.
Jeśli chodzi o prawo do odstąpienia od umowy związane z usługą, będzie je określała umowa, która wiąże klienta z usługodawcą.
Zawartość Serwisu jest własnością Sprzedawcy i jego partnerów i jest chroniona przez europejskie i międzynarodowe przepisy dotyczące własności intelektualnej.
Jakiekolwiek powielanie tej zawartości w całości lub w części jest surowo zabronione i może stanowić przestępstwo podrabiania.
Jeśli jedno lub więcej postanowień tych informacji prawnych zostanie uznanych za nieważne lub uznane za takie na podstawie ustawy, rozporządzenia lub w wyniku ostatecznej decyzji właściwej jurysdykcji, pozostałe postanowienia zachowują całą swoją moc i zakres.
Fakt, że jedna ze Stron nie powołuje się na naruszenie przez drugą stronę któregokolwiek z obowiązków, o których mowa w niniejszych Warunkach, nie może być interpretowany w przyszłości jako zrzeczenie się zobowiązania będącego przyczyną.